Bye Birma ... - Reisverslag uit Bago, Myanmar van JabJet - WaarBenJij.nu Bye Birma ... - Reisverslag uit Bago, Myanmar van JabJet - WaarBenJij.nu

Bye Birma ...

Blijf op de hoogte en volg JabJet

01 Mei 2013 | Myanmar, Bago

Op de terugweg naar Yangon maken we een tussenstop in Bago om nog wat laatste buddha eerbetoon te kunnen doen.
Per toeval komen we uit bij een stel monniken en nonnen die op 'schoolreisje' zijn.
En uiteraard bezoeken we het snake monastery, waar een 154 jaar oude python wordt aanbeden die de reïncarnatie van een Birmese prinses zou zijn!
Per trein, nadat het een hels karwei bleek om op station Bago -met aanduidingen alleen in het Birmees- als toerist een kaartje te kopen, reizen we terug naar Yangon.
Hier doen we uiteindelijk écht een paar ansichtkaarten op de bus. Of deze op plaats van bestemming gaan arriveren is nog maar de vraag.

• 18 Mei 2013 - 22:33

Niek :

Jullie zorgen zijn terecht! Ik heb net op de mat bij de brievenbus gekeken en de anschtkaartbis er nog niet!